سوالات متداول

اتهوم چیست؟

اتهوم نرم افزاری هوشمند برا ی مدیریت مالی و شارژ ساختمان است که کار «مدیران ساختمان» را راحت کرده و به اهالی ساختمان به تفکیک مالک و مستاجر این امکان را می‌دهد که از جزییات هزینه‌های ساختمان خود مطلع شوند.

آیا نصب و استفاده از امکانات برنامه مدیریت ساختمان اتهوم رایگان است؟

نصب و استفاده از امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان اتهوم نیاز به پرداخت هزینه ندارد. بعد از دانلود رایگان اپلیکیشن از معتبرین استورهای اندروید، ( کافه بازار و … ) قابل استفاده و دردسترس است،همچنین امکانات ارائه شده در اپلیکیشن اتهوم صرفا جهت آسان‌سازی و بهبود کیفیت مدیریت امور ساختمان می باشد.

آیا با حذف نرم افزار مدیریت ساختمان اتهوم یا تغییر گوشی اطلاعات من پاک می شود؟

خیر ، اطلاعات مدیریتی ساختمان شما بر روی سرورهای اتهوم قرار دارد و با حذف نرم افزار یا تعویض گوشی ، اطلاعات شما محفوظ خواهند ماند.

مزایا استفاده از اتهوم چیست؟

برنامه مدیریت ساختمان اتهوم به مدیر ساختمان این امکان را می‌دهد که سریع و آسان شارژ ساختمان را محاسبه کند و اهالی بصورت برخط هزینه ها را مشاهده و مبلغ شارژ واحد خود را پرداخت کنند.

یکی دیگر از امکانات اتهوم ثبت نظر سنجی و رای گیری آنلاین می باشد که می توانید به منظور رای گیری و گزینش یک یا چند مورد استفاده شود

شیوه‌ پرداخت بدهی در نرم افزار اتهوم چگونه است؟

با استفاده از درگاه بانکی :

در این روش هریک از اهالی ساختمان می‌توانند در پنل اختصاصی خود، مبلغ بدهی‌ را مشاهده و از طریق درگاه بانکی (مانند یک خرید اینترنتی) هزینه شارژ را به حساب مدیر ساختمان واریز نمایند. سند این پرداخت به‌صورت خودکار در پنل ثبت می‌شود و نیازی به ثبت مجدد و دستی توسط مدیر نیست

شیوه دستی و سنتی

دراین روش همانند گذشته اهالی ساختمان مبلغ شارژ را به‌صورت دستی و یا کارت به کارت به مدیر ساختمان پرداخت‌ می‌کنند و مدیر نیز سند آن‌را به صورت دستی در پنل  مدیریتی ثبت می‌کند.

یکی دیگر از امکانات اتهوم ثبت نظر سنجی و رای گیری آنلاین می باشد که می توانید به منظور رای گیری و گزینش یک یا چند مورد استفاده شود

آیا در برنامه مدیریت ساختمان اتهوم می‌توان مدیر چند ساختمان شد؟

بله، در برنامه مدیریت ساختمان اتهوم هر مدیر می‌تواند بی‌شمار ساختمان تحت مدیریت خود در یک پنل ثبت کند و هرکدام را به‌صورت مجزا مدیریت کند.

مدیر ساختمان می‌تواند خودش هم از اهالی ساختمان (ساکن یا مالک) باشد؟

بله، مدیر ساختمان می‌تواند علاوه بر داشتن نقش مدیریت، ساکن یا مالک واحد‌های همان ساختمان نیز باشد.

نحوه محاسبه شارژ ساختمان در اتهوم چگونه است؟

در نرم افزار مدیریت ساختمان اتهوم می‌توانید شارژ ساختمان را براساس متراژ، تعداد نفرات،و یا ثابت به سادگی تعریف نمایید.

آیا کاربران برنامه گردش حساب صندوق خود را می‌بینند ؟

تمامی تراکنش‌های مالی ساختمان در اتهوم برای کاربران تعربف شده(تفکیک مالک و مستاجر)، قابل رویت است و ‌تمامی واحد‌ها می‌توانند از گردش مالی صندوق خود مطلع شده و در صورت داشتن بدهی نسبت به پرداخت آن از طریق درگاه بانکی به صورت آنلاین اقدام نمایند.

شارژ کیف پول چه مزیتی دارد؟

شارژ کیف پول اتهوم به عهده‌ی خود ساکنین است و ساکنین می توانند بر اساس هزینه‌های ساختمان، کیف پول خود را شارژ نمایند. تا این امکان را برای مدیر فراهم کنند که هزینه‌های واحد مربوطه را از کیف اعتباری ، برداشت کند.

آیا امکان ارسال پیامک برای اهالی ساختمان وجود دارد؟

بله درصورتی‌که مدیر پنل پیامکی خود را فعال کرده باشد، می‌تواند تمامی فعالیت های مالی را برای ساکنین پیامک کنید.

مدیر و ساکنین می توانند از طریق اتهوم در ارتباط باشند؟

از ویژگی های اتهوم امکان ارتباط مدیر و ساکنین می باشد. اگر مسئله ای در ساختمان وجود داشته و یا نیاز به تذکر مدیر به واحدی خاص باشد، مدیر و ساکنین می توانند یکدیگر را در جریان قرار دهند.

از تابلوی اعلانات برای چه مواردی می‌توان استفاده کرد؟

یکی از امکانات اتهوم وجود تابلو اعلانات برای ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع‌رسانی زمان جلسات، نظرسنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی می باشد. در این صورت دیگر نیاز به نصب تابلوی اعلانات در راهروها و مشاعات یا برقراری جلسات عمومی در ساختمان نیست. با تابلو اعلانات اتهوم تمامی ساکنین از مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان مطلع می‌شوند.

من به عنوان یک ساکن چطور می توانم از اتهوم استفاده کنم؟

برای استفاده از برنامه مدیریت ساختمان اتهوم، در ابتدا باید مدیر در آن تعریف شود و در ادامه شما توسط مدیر ساختمان به عنوان ساکن تعریف می‌شوید تا بتوانید از امکانات نرم افزار به عنوان ساکن استفاده نمایید.

هزینه بیمه آتش سوزی را می‎توان در اپلیکیشن تعریف نمود؟

بله، در اپلیکیشن اتهوم تمامی هزینه‌ها با ذکر عنوان قابل تعریف است. در مورد بیمه‌آتش سوزی می‌توان به عنوان سایر هزینه‌ها یا افزودن هزینه ثبت و بین اهالی بر اساس توافق تقسیم کرد.

در صورتی که ساختمان سرایدار داشته باشد، آیا سرایدار هم باید نرم افزار را نصب کند؟

در صورتی که سرایدار مسئول جمع‌آوری شارژها و پرداخت هزینه‎ها باشد باید به عنوان مدیر نرم افزار اتهوم را نصب و ساکنین را تعریف کند، در غیر این صورت نیازی نیست.

اگر واحدی در ساختمان خالی از سکنه باشد، طریقه محاسبه شارژ در اتهوم چگونه است؟

مدیر زمان ثبت اطلاعات اولیه ساختمان آن واحد را خالی معرفی می‌‎کند، ولی دریافت شارژ با توجه به قوانین ساختمان تعریف می‎شود.

آیا اتهوم در شبکه‌های اجتماعی هم فعالیت دارد؟

اتهوم یک برنامه مدیریت ساختمان است که علاوه بر سایت در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام نیز فعالیت دارد. برای دسترسی به آدرس شبکه‌های اجتماعی به سایت www.at-home.ir مراجعه كنید.

مجتمع های تجاری و اداری نیز می‌توانند از برنامه اتهوم استفاده نمایند؟

مدیر مجتمع‎های اداری و تجاری با نصب اپلیکیشن اتهوم و ثبت اطلاعات واحد‌‎های مجتمع در برنامه، این دسترسی را برای واحدها ایجاد می‎کند که بعد از نصب اپلیکیشن بتوانند از امکانات اتهوم استفاده کنند و در جریان امور مجتمع قرار گیرند.

مجتمع های تجاری و اداری نیز می‌توانند از برنامه اتهوم استفاده نمایند؟

مدیر مجتمع‎های اداری و تجاری با نصب اپلیکیشن اتهوم و ثبت اطلاعات واحد‌‎های مجتمع در برنامه، این دسترسی را برای واحدها ایجاد می‎کند که بعد از نصب اپلیکیشن بتوانند از امکانات اتهوم استفاده کنند و در جریان امور مجتمع قرار گیرند.

آیا تمامی ساکنین باید اپلیکیشن را نصب کنند یا فقط مدیر ساختمان؟

برای استفاده از برنامه مدیریت ساختمان، ابتدا مدیر، نرم افزار اتهوم را به صورت رایگان دانلود و نصب می‌کند. در ادامه فهرست واحدهای ساختمان را با جزئیات دقیق ثبت می‌کند و ساکنین، فقط با نصب نرم افزار می توانند به تمامی اطلاعات دسترسی پیدا کنند و با مدیر در ارتباط باشند.

اگر بعد از کارت به کارت کردن مبلغ شارژ و آپلود کردن تصویر فیش واریزی، هنوز بدهکار باشم و گزینه در انتظار تایید در اپلیکیشن دیده شود، چه باید کرد؟

در این شرایط می‎توانید با ارسال پیام، در قسمت چت با مدیر، مدیر را در جریان پرداخت خود قرار دهید و درخواست تایید واریزی داشته باشید. بعد از مراجعه مدیر به نرم افزار اتهوم و تایید پرداختی، تغییرات لازم در نرم افزار نمایان و واریزی شما ثبت می‌شود‌.

مدیر ساختمان چگونه در جریان واریز هزینه‌ها قرار می‌گیرد؟

ارسال نوتیفیکیشن برای هریک از فعالیت‌های انجام شده در ساختمان، از ویژگی‌های اتهوم است. زمانی که ساکنین هزینه‌ها را پرداخت می‌کند. از این طریق به مدیر اطلاع رسانی می‌ شود و مدیر می‌تواند با مراجعه به اتهوم هزینه مربوطه را بررسی و اگر نیاز به تایید پرداخت داشت، اقدام کند.

آیا می‌توان در اپلیکیشن اتهوم برای یک ساختمان بیش از یک مدیر تعریف کرد؟

بله، برنامه مدیریت اتهوم محدودیتی برای تعریف بیش از یک مدیر ندارد. با توجه به حجم کار مدیریت و بزرگ بودن مجموعه، می توان در این نرم افزار بیش از یک مدیر تعریف کرد.

امکان این که در یک ساختمان هم مدیر باشیم و هم ساکن وجود دارد؟

بله با وارد شدن به پنل مدیریت و ثبت نام به عنوان مدیر ساختمان و در ادامه تعریف فهرست واحد ها، مدیر می تواند خود را به عنوان یکی از واحد های ساختمان تعریف نماید.

شما با هر نقشی که ثبت نام کنید با استفاده از گزینه ” تغییر نقش ”  در قسمت پروفایل می توانید نقش کاربری خود را به مدیر یا اهالی تغییر دهید .