سوالات متداول
اتهوم نرم افزاری هوشمند برا ی مدیریت مالی و شارژ ساختمان است که کار «مدیران ساختمان» را راحت کرده و به اهالی ساختمان به تفکیک مالک و مستاجر این امکان را میدهد که از جزییات هزینههای ساختمان خود مطلع شوند.
نصب و استفاده از امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان اتهوم نیاز به پرداخت هزینه ندارد. بعد از دانلود رایگان اپلیکیشن از معتبرین استورهای اندروید، ( کافه بازار و … ) قابل استفاده و دردسترس است،همچنین امکانات ارائه شده در اپلیکیشن اتهوم صرفا جهت آسانسازی و بهبود کیفیت مدیریت امور ساختمان می باشد.
خیر ، اطلاعات مدیریتی ساختمان شما بر روی سرورهای اتهوم قرار دارد و با حذف نرم افزار یا تعویض گوشی ، اطلاعات شما محفوظ خواهند ماند.
برنامه مدیریت ساختمان اتهوم به مدیر ساختمان این امکان را میدهد که سریع و آسان شارژ ساختمان را محاسبه کند و اهالی بصورت برخط هزینه ها را مشاهده و مبلغ شارژ واحد خود را پرداخت کنند.
یکی دیگر از امکانات اتهوم ثبت نظر سنجی و رای گیری آنلاین می باشد که می توانید به منظور رای گیری و گزینش یک یا چند مورد استفاده شود
با استفاده از درگاه بانکی :
در این روش هریک از اهالی ساختمان میتوانند در پنل اختصاصی خود، مبلغ بدهی را مشاهده و از طریق درگاه بانکی (مانند یک خرید اینترنتی) هزینه شارژ را به حساب مدیر ساختمان واریز نمایند. سند این پرداخت بهصورت خودکار در پنل ثبت میشود و نیازی به ثبت مجدد و دستی توسط مدیر نیست
شیوه دستی و سنتی
دراین روش همانند گذشته اهالی ساختمان مبلغ شارژ را بهصورت دستی و یا کارت به کارت به مدیر ساختمان پرداخت میکنند و مدیر نیز سند آنرا به صورت دستی در پنل مدیریتی ثبت میکند.
یکی دیگر از امکانات اتهوم ثبت نظر سنجی و رای گیری آنلاین می باشد که می توانید به منظور رای گیری و گزینش یک یا چند مورد استفاده شود
بله، در برنامه مدیریت ساختمان اتهوم هر مدیر میتواند بیشمار ساختمان تحت مدیریت خود در یک پنل ثبت کند و هرکدام را بهصورت مجزا مدیریت کند.
بله، مدیر ساختمان میتواند علاوه بر داشتن نقش مدیریت، ساکن یا مالک واحدهای همان ساختمان نیز باشد.
در نرم افزار مدیریت ساختمان اتهوم میتوانید شارژ ساختمان را براساس متراژ، تعداد نفرات،و یا ثابت به سادگی تعریف نمایید.
تمامی تراکنشهای مالی ساختمان در اتهوم برای کاربران تعربف شده(تفکیک مالک و مستاجر)، قابل رویت است و تمامی واحدها میتوانند از گردش مالی صندوق خود مطلع شده و در صورت داشتن بدهی نسبت به پرداخت آن از طریق درگاه بانکی به صورت آنلاین اقدام نمایند.
شارژ کیف پول اتهوم به عهدهی خود ساکنین است و ساکنین می توانند بر اساس هزینههای ساختمان، کیف پول خود را شارژ نمایند. تا این امکان را برای مدیر فراهم کنند که هزینههای واحد مربوطه را از کیف اعتباری ، برداشت کند.
بله درصورتیکه مدیر پنل پیامکی خود را فعال کرده باشد، میتواند تمامی فعالیت های مالی را برای ساکنین پیامک کنید.
از ویژگی های اتهوم امکان ارتباط مدیر و ساکنین می باشد. اگر مسئله ای در ساختمان وجود داشته و یا نیاز به تذکر مدیر به واحدی خاص باشد، مدیر و ساکنین می توانند یکدیگر را در جریان قرار دهند.
یکی از امکانات اتهوم وجود تابلو اعلانات برای ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاعرسانی زمان جلسات، نظرسنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی می باشد. در این صورت دیگر نیاز به نصب تابلوی اعلانات در راهروها و مشاعات یا برقراری جلسات عمومی در ساختمان نیست. با تابلو اعلانات اتهوم تمامی ساکنین از مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان مطلع میشوند.
برای استفاده از برنامه مدیریت ساختمان اتهوم، در ابتدا باید مدیر در آن تعریف شود و در ادامه شما توسط مدیر ساختمان به عنوان ساکن تعریف میشوید تا بتوانید از امکانات نرم افزار به عنوان ساکن استفاده نمایید.
بله، در اپلیکیشن اتهوم تمامی هزینهها با ذکر عنوان قابل تعریف است. در مورد بیمهآتش سوزی میتوان به عنوان سایر هزینهها یا افزودن هزینه ثبت و بین اهالی بر اساس توافق تقسیم کرد.
در صورتی که سرایدار مسئول جمعآوری شارژها و پرداخت هزینهها باشد باید به عنوان مدیر نرم افزار اتهوم را نصب و ساکنین را تعریف کند، در غیر این صورت نیازی نیست.
مدیر زمان ثبت اطلاعات اولیه ساختمان آن واحد را خالی معرفی میکند، ولی دریافت شارژ با توجه به قوانین ساختمان تعریف میشود.
اتهوم یک برنامه مدیریت ساختمان است که علاوه بر سایت در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام نیز فعالیت دارد. برای دسترسی به آدرس شبکههای اجتماعی به سایت www.at-home.ir مراجعه كنید.
مدیر مجتمعهای اداری و تجاری با نصب اپلیکیشن اتهوم و ثبت اطلاعات واحدهای مجتمع در برنامه، این دسترسی را برای واحدها ایجاد میکند که بعد از نصب اپلیکیشن بتوانند از امکانات اتهوم استفاده کنند و در جریان امور مجتمع قرار گیرند.
مدیر مجتمعهای اداری و تجاری با نصب اپلیکیشن اتهوم و ثبت اطلاعات واحدهای مجتمع در برنامه، این دسترسی را برای واحدها ایجاد میکند که بعد از نصب اپلیکیشن بتوانند از امکانات اتهوم استفاده کنند و در جریان امور مجتمع قرار گیرند.
برای استفاده از برنامه مدیریت ساختمان، ابتدا مدیر، نرم افزار اتهوم را به صورت رایگان دانلود و نصب میکند. در ادامه فهرست واحدهای ساختمان را با جزئیات دقیق ثبت میکند و ساکنین، فقط با نصب نرم افزار می توانند به تمامی اطلاعات دسترسی پیدا کنند و با مدیر در ارتباط باشند.
در این شرایط میتوانید با ارسال پیام، در قسمت چت با مدیر، مدیر را در جریان پرداخت خود قرار دهید و درخواست تایید واریزی داشته باشید. بعد از مراجعه مدیر به نرم افزار اتهوم و تایید پرداختی، تغییرات لازم در نرم افزار نمایان و واریزی شما ثبت میشود.
ارسال نوتیفیکیشن برای هریک از فعالیتهای انجام شده در ساختمان، از ویژگیهای اتهوم است. زمانی که ساکنین هزینهها را پرداخت میکند. از این طریق به مدیر اطلاع رسانی می شود و مدیر میتواند با مراجعه به اتهوم هزینه مربوطه را بررسی و اگر نیاز به تایید پرداخت داشت، اقدام کند.
بله، برنامه مدیریت اتهوم محدودیتی برای تعریف بیش از یک مدیر ندارد. با توجه به حجم کار مدیریت و بزرگ بودن مجموعه، می توان در این نرم افزار بیش از یک مدیر تعریف کرد.
بله با وارد شدن به پنل مدیریت و ثبت نام به عنوان مدیر ساختمان و در ادامه تعریف فهرست واحد ها، مدیر می تواند خود را به عنوان یکی از واحد های ساختمان تعریف نماید.
شما با هر نقشی که ثبت نام کنید با استفاده از گزینه ” تغییر نقش ” در قسمت پروفایل می توانید نقش کاربری خود را به مدیر یا اهالی تغییر دهید .